راهنمای خرید اینورتر : 

اینورتر نقش بسیار مهمی در حفاظت کامل و ایمن‌سازی و جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور را دارد. خرید اینورتر دارای نکاتی است 

اگر نیاز به تغییر سرعت در کاربرد خود دارید، اینورتر به آسانی با افزایش یا کاهش سرعت موتور می تواند موتور را با نیاز شما منطبق کند.

در هنگام خرید اینورتر یا همان درایو کنترل دور موتور باید نکات زیر را مد نظر قرار دهید، این نکات به شما کمک می کند که یک خرید مطمئن داشته باشید.برای آشنایی کامل با اینورترها مقاله راهنمای جامع انتخاب و خرید اینورتر را به شما پیشنهاد می‌کنم. 

چند نکته مهم در زمان خرید اینورتر :

  1. توان مصرفی الکتروموتور
  2. نوع الکترو موتور
  3. نوع کاربری دستگاه ( سبک کار یا سنگین کار بودن)
  4. مدت زمان روشن بودن دستگاه
  5. نوع برق ورودی به اینورتر از لحاظ تک فاز یا سه فاز بودن
  6. محیط نصب اینورتر 
  7. نوع مد کنترلی، مورد نیاز برای راه اندازی درایو یا اینورتر 

 

دلایل استفاده از اینورتر

درایو موتور ها بسته به نوع کاربردی که دارند در طیف وسیعی از مصارف خانگی و صنعتی به کار برده می‌شوند، استفاده از اینورترهای صنعتی برای تغذیه توسط DC، دستگاه‌های الکتریکی که برحسب جریان AC کار می‌کنند ضروری و لازم است. از سمت دیگر در صنعت، موتور‌های الکتریکی عموماٌ با یک دور ثابت کار می‌کنند. اما با توجه به میزان بار و نوع کاری که انجام می‌دهند؛ همیشه به یک دور یا سرعت ثابت نیازی ندارند و گاهی می‌توان با کاهش دور موتور، از مصرف هزینه‌ها تا حدودی کاست یا با افزایش دور موتور (در مواقع مورد نیاز) اصطلاک موتور را کاهش داد؛ که کنترل این دور موتور با درایوها محقق می‌شود.

همه این نکات در انتخاب هر مدل اینورتری باید رعایت شود، برای آشنایی بیشتر با انواع تا انتخاب مهندسی و اقتصادی داشته باشید.

برای مشاوره رایگان قبل از خرید با ما تماس بگیرید
۰۲۱-۳۳۹۸۸۲۹۵
۰۹۳۳۸۰۸۸۰۰۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *